Μουσικό Γυμνάσιο Καρδίτσας

Σήμερα είχαμε μια απροσδόκητη επίσκεψη στο σχολείο μας. Ένας καθηγητής και μερικοί μαθητές του Μουσικού Γυμνασίου και Λυκείου Καρδίτσας, μας επισκέφθηκαν με σκοπό να ενημερώσουν τα παιδιά της Στ’ τάξης για την ύπαρξη του σχολείου τους και τις δυνατότητες που προσφέρει. Η παρουσίαση όμως ήταν τόσο ενδιαφέρουσα που τελικά την παρακολούθησαν σχεδόν όλα τα παιδιά. Το καλό ήταν ότι δεν υπήρχε μόνο η προφορική πληροφόρηση αλλά και οπτικό υλικό με προβολή βίντεο συνεντεύξεων και μουσικής. Το πιο σημαντικό όμως ήταν η ζωντανή παρουσία των μαθητών που έπαιξαν μουσική και μίλησαν για τις εμπειρίες τους στο δημιουργικό αυτό σχολείο. Μας είπαν για τα πρώτα τους βήματα στο σχολείο, στην Α Γυμνασίου, όταν δεν είχαν ξαναπιάσει βιολί ή κλαρίνο στα χέρια τους. Μας μίλησαν για τη χαρά που τους δίνει μουσική. Αναφέρθηκαν και στις υποδομές του σχολείου τους όπως η δωρεάν μεταφορά από και προς το σχολείο για τα παιδιά που μένουν σε χωριά, η δωρεάν σίτιση, το όμορφο κτίριο. Η στιγμή που ο Ηλίας, μαθητής της Α λυκείου έδωσε το βιολί του στο Βάγιο για να το δοκιμάσει, ήταν πολύ όμορφη!

Οι φωτογραφίες αποδεικνύουν το ενδιαφέρον των μικρών παιδιών αλλά και την καλή διάθεση των μεγαλύτερων. Οι μουσικοί που μας επισκέφθηκαν ήταν:
Ηλίας Κούτσικος στο βιολί, Μιχάλης Μπετχαβάς στο κλαρίνο, Θωμάς Καραγιάννης στο τουμπερλέκι, Δημήτρης Σβώλος στο κλαρίνο και Κώστας Παπαδημητρίου στο λαούτο. Ευχαριστούμε πολύ και τον καθηγητή τους, το μαθηματικό κύριο Αιμίλιο Βλάστο για την υποδειγματική παρουσίαση.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s


Αρέσει σε %d bloggers: