Η εκδρομή με τα δικά τους λόγια

Γράφω για την εκδρομή μας στη Μελιβοία (μια σελίδα για το ημερολόγιο ή το μπλογκ του σχολείου)

Η εκδρομή μας στη Μελιβοία θα μου μείνει αξέχαστη. Όταν ανεβήκαμε στο λεωφορείο ένιωθα τρισευτυχισμένη (παρόλο που υπήρχαν κάποια προβλήματα με τις ζώνες).
Επιτέλους φτάσαμε στη Μελιβοία. Η διαδρομή του μονοπατιού ήταν μεγάλη και κουραστική αλλά απολαυστική.

Να το λεωφορείο! Τι χαρά! Ήμουν πολύ κουρασμένη και το χειρότερο ΠΕΙΝΟΥΣΑ.

Α! Να και η ταβέρνα και για να μην τα πολυλογώ φάγαμε χορέψαμε και επόμενη κατεύθυνση μας ήταν το γήπεδο όπου έπαιζαν τα αγόρια ποδόσφαιρο. Στο γήπεδο μου έμειναν οι φωνές, τα κλαψουρίσματα ενός παιδιού και οι δικαιολογίες των ομάδων.

Αμέσως μετά πήγαμε στην παραλία για να παίξουμε μπιτς βόλει (εγώ δεν έπαιξα γιατί δεν ήθελα). Αυτό που μου έμεινε είναι οι φωνές της Γεωργίας να πάιξει κι αυτή με τους δασκάλους.

Αυτό ήταν! Η εκδρομή μας τέλειωσε. Αλλά έχουμε πολλές αναμνήσεις!
Στέλλα Ανατολιώτη (Ε’ τάξη)

Στην εκδρομή που πήγαμε την Τετάρτη 14 Μαϊου πέρασα πολύ ωραία. Αρχικά οι τάξεις Δ, Ε, και Στ από τρία διαφορετικά σχολεία το Φύλλο , τα Ορφανά και το δικό μας πήγαμε για πεζοπορία στη Μελιβοία.

Ο πρώτος χώρος αναψυχής ήταν το Ρέμα όπου εμείς καθήσαμε για φαγητό και μετά βγάζαμε φωτογραφίες.

Συνεχίσαμε την πεζοπορία με μια παράκαμψη στον καταρράκτη όπου όλα τα παιδιά έβγαζαν φωτογραφίες με τα κινητά.
Στη συνέχεια πήγαμε στη Βελίκα για μεσημεριανό και ήρθαν και οι μαμάδες μας μαζί.
Η θέα απέναντι από την ταβέρνα που φάγαμε ήταν καταπληκτική. Όλη η θάλασσα. Πολλά παιδιά φοβηθήκαμε, επειδή ο καιρός δεν ήταν καλός, αν θα παίζαμε beach volley και ποδόσφαιρο. Τελικά παίξαμε και το κέφι μας ήταν τεράστιο.
Στην επιστροφή ήμουν πολύ κουρασμένη αλλά και πολύ χαρούμενη για την εμπειρία που έζησα. Γεωργία Μπαλαντίνα (Ε’ τάξη)

Η εκδρομή άρχισε από τη Μελιβοία. Περπατήσαμε στο μονοπάτι που άρχιζε με κατηφόρα και μετά είχε ανηφόρα. Είχε βρέξει και είχε πολλή λάσπη. Εκεί βρίσκονταν πολλά και διάφορα φυτά που είχαν διάφορες υπέροχες μυρωδιές. Στη διαδρομή είδαμε έναν πανέμορφο καταρράκτη και κατεβήκαμε να τον δούμε και να βγάλουμε φωτογραφίες. Μετά συνεχίσαμε τη διαδρομή. Δεν περπατήσαμε όλο το μονοπάτι, πήγαμε ως το χωριό Σωτηρίτσα.

Στο δρόμο που πηγαίναμε για την παραλία, είδαμε μια χωματερή γεμάτη σκουπίδια. Όταν φτάσαμε στην παραλία, κατεβήκαμε στη θάλασσα και πετούσαμε πέτρες στο νερό.
Μετά πήγαμε να παίξουμε αγώνες ποδοσφαίρου και τα κορίτσια βόλει.
Στην επιστροφή κάθισα στη γαλαρία του λεωφορείου με τη Φρόσω και τη Στέλλα. Τελικά πέρασα πολύ ωραία στην εκδρομή. Μαρία Μπακαβέλλου (Ε’ τάξη)

Maria, Athina, Stella and Georgia

Μου άρεσε το δάσος περισσότερο, ο καταρράκτης. Τον τράβηξα φωτογραφία. Μετά φύγαμε και κάναμε στάση αναψυχής στο ρέμα, τσιμπήσαμε κάτι και ξανασυνεχίσαμε. Εκεί μας περίμενε το λεωφορείο, μας πήρε για να πάμε να φάμε. Όση ώρα εμείς ήμασταν στο μονοπάτι, τα μικρά ήταν στα φουσκωτά ενός παιδότοπου.

Μόλις φτάσαμε στη Βελίκα για φαγητό δεν προλάβαμε να καθήσουμε, μας έφεραν το φαγητό. Τελειώσαμε, πήγαμε για λίγο στην παραλία καθήσαμε, παίξαμε και μας φώναξε ένα παιδί. Πήγαμε να δούμε τί μας ήθελαν και ήθελαν τελικά για χορό.

dancing

Όταν φύγαμε από την καφετέρια, μετά άρχισαν οι αγώνες. Εκεί τα αγόρια έπαιξαν ποδόσφαιρο. Μόλις τέλειωσαν ήρθε το λεωφορείο μας πήρε και πήγαμε για βόλει τα κορίτσια και εκεί τελείωσε η εκδρομή μας. Έφη Κατράκη (Ε’ τάξη)

Η εκδρομή άρχισε με συννεφιά, όμως τίποτα δε μας σταματούσε. Η χαρά μας ήταν τεράστια. Αρχίσαμε δυναμικά φτάνοντας στον πολυπόθητο στόχο μας, τη Μελιβοία.
Το μονοπάτι ήταν ανώμαλο. Προχωρήσαμε πάνω σε πέτρες, βρεγμένα χορτάρια και αρκετά άλλα που πρέπει να ζήσεις για να καταλάβεις την απεριόριστη ομορφιά που έχουν.
Ο πρώτος χώρος αναψυχής ήταν δίπλα σε ένα ρέμα (γιατί όπως και να το κάνουμε, μας κόπηκαν τα πόδια). Έτσι όπως κάθεσαι έχεις την ευκαιρία να απολαμβάνεις τους μαγευτικούς ήχους.
Αλλάξαμε λίγο την κουραστική πορεία για να κοιτάξουμε και να ακούσουμε τον ήχο του καταρράκτη.
Πήγαμε στην περιοχή της Βελίκας για να φάμε. Όταν τελειώσαμε το φαγητό μας, καθίσαμε δίπλα στην παραλία και παίξαμε. Φρόσω Καραγιώτα (Ε’ τάξη)

Στην εκδρομή πέρασα πολύ ωραία γιατί είδα τη θάλασσα και πήγα για παιχνίδι στα φουσκωτά και παίξαμε ποδόσφαιρο και η ομάδα μου κέρδισε 1-0
Θανάσης Ψαρρής (Γ τάξη)

Στην εκδρομη πέρασα υπέροχα αλλά στα φουσκωτά τα παιδιά του Φύλλου μας έριχναν κάτω. Αντριάννα Ρεβενήσιου (Γ τάξη)

Εμένα μου άρεσε στα φουσκωτά και στο beach volley. Μαρία Κελεπούρη (Γ τάξη)

Ετικέτες: ,

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )